Hogyan viselkedik egy egyetemi oktató?

Minden egyetemi tanárnak feladata, hogy felépítse a módszereket, amikkel a diákokkal kommunikál, ahogyan segíti és tanítja őket. Ebben a cikkben található néhány  javaslat arra vonatkozólag, hogy hogyan teremtheti meg egy oktató a tanári személyiségét, azt, ahogyan a tanár szerepében viselkedik. A cikk írója azt javasolja a tanároknak, hogy közvetítsenek önbizalmat, empátiát és azokat a személyiségjegyeket, amelyeket szerintük a diákoknak kellene felvennie. Hozzáteszi, könnyebb megváltoztatni azt, amit tanárként teszünk az osztályteremben, mint akik emberileg vagyunk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .